Skip Navigation Links



 
Skip Navigation Links
Redistribuirea cererilor nesoluționate în sesiunea din perioada 18-22.10.2021, la centrele de zi tip creșă din Sectorul 1.

Bucureşti, 05 noiembrie 2021

În perioada 05.11.2021 – 07.11.2021, Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 1 desfășoară sesiunea de redistribuire a cererilor depuse în aplicație pentru Centrul de zi„Sf. Nicolae” care au fost depuse în sesiunea curentă și nu au fost soluționate cu dată de începere noiembrie 2021. În această perioadă, părinții pot opta pentru redistribuirea cererii, pentru următoarele centre de zi, unde, după încheierea sesiunii de înscriere, au rămas locuri disponibile: 

Centrul de zi ”Sf. Andrei” – 27 locuri disponibile - pentru părinții/ reprezentanții legali cu domiciliul/ reședință în Sectorul 1; 

Centrul de zi ”Jiului” - 59 locuri disponibile - pentru părinții/ reprezentanții legali cu domiciliul/ reședință în Sectorul 1; 

Părinții care doresc redistribuirea cererii se vor conecta pe contul personal creat la momentul încărcării cererii în aplicație, pe site-ul:

https://cresa.dgaspc-sectorul1.ro 

(utilizând adresa de mail personală și parola generată și transmisă pe e-mailul personal la momentul înscrierii în aplicație).

Redistribuirea cererilor se va realiza în funcție de punctajul obținut, în limita locurilor disponibile. 

Specificăm faptul că pentru copiii pentru care a fost solicitată redistribuirea și cărora le-a fost atribuit un loc la un centru de zi de tip creșă, nu se efectuează transferuri și nu se soluționează favorabil alte cereri depuse pentru aceiași copii, la alte centre de zi, în alte sesiuni organizate ulterior.  

Cererile nesoluționate rămase pe listele de așteptare, vor fi soluționate pe parcursul anului școlar curent, în limita locurilor disponibile. Cererile nesoluționate până la data de 30.06.2022 se vor anula, iar părinții vor putea depune noi cereri în aplicația on-line în sesiunea de înscriere aferentă anului școlar 2022-2023.

  
  Harta site-ului DGASPC Sector 1
 Administrare